Hedemora Energi väljer Maze Media Group för tredje året i rad

Pressmeddelande  •  2011-05-26 09:36 CEST

“Vi är glada att Hedemora Energi ser de fördelar våra tjänster innebär. Trogna kunder är ett gott tecken på att det vi gör verkligen skapar nytta för våra kunder. Hedemora Energi förstod tidigt vilka fördelar ett samarbete kan medföra”, säger John Larsson, Account Manager på Maze Media Group.

Erik Kristiansson, marknadschef på Hedemora Energi, berättar att han ser stora fördelar med att låta en extern part rådge när det gäller vilka kanaler han bör välja och att Hedemora Energi sedan länge förstått vikten av att synas på Internet. “Vi har länge förstått att vi måste synas där våra kunder finns, och vi inser att det är på nätet vi kan nå ut till flest. Att då låta personer med sökmedia som professionalitet rådge oss känns tryggt, på det sättet kan vi på Hedemora Energi spara på våra egna krafter och kan istället fokusera på vår kärnverksamhet.”

Hedemora Energi är ett lokalt företag inriktat på produktion och distribution av fjärrvärme, renvatten, omhändertagande och rening av avloppsvatten och behandling av avfall. Hedemora Energi är även distributör av el.

Maze Media Group

Maze Media Group är en av Sveriges största internetmarknadsföringsbyråer. Maze Media Group hjälper företag genom hela processen - från kunskap kring vilka kanaler som ger bäst effekt, till att analysera, producera och optimera valda investeringar.

Då Maze Media Group erbjuder en helhetslösning, med all kunskap under ett och samma tak, kan bolaget hålla låga prisnivåer och effektiv service. Maze Media Group har i dagsläget ca 60 anställda och har sitt huvudkontor i Stockholm där produktion och utveckling är belägen, och har försäljningskontor i Uppsala, Västerås, Örebro och Jönköping. Kombinationen av ett starkt nätverk tillsammans med integrerade lösningar gör Maze Media Group till en ledande aktör på den svenska marknaden.

Kommentarer (0)

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom