Orla Kiely, designer för Midbec tapeter!

Pressmeddelande   •   Feb 06, 2013 10:14 CET

Nu har Midbec äran att presentera Orla Kiely. Hon är en internationellt känd formgivare. Hennes märke grundades 1995 för att visuellt uttrycka hennes kärlek till mönster, färg och textur. Hennes grafiska sätt att förenkla och stilisera vardagliga motiv tillsammans med rena ordnade upprepade konstruktioner uppnår hon en mycket modern stil. Varumärket har blivit ett ordspråk för inspirerande design.

Kollektionen Orla Kiely finns nu i butik. Kollektionen kostar från 795 kronor/rulle och innehåller 12 mönster i en mängd härliga färgställningar. För ytterligare information eller om ni är intresserade utav prover till fotografering är ni välkomna att kontakta: Nanette Hjortsberg, presskontakt Midbec, press@midbec.se

Besök vår hemsida för mer inspiration www.midbec.se

Se alla mönster i Orla Kiely

Bilder kan laddas ner från vår bildbank                                                                   Användarnamn: midbeconline                         Lösen: m43533

Missa inte Orla Kiely!

Våra produkter handplockas hos de främsta tapettillverkarna ute i Europa

Midbec etablerades 1974 och lanserar ett 20-tal nya kollektioner varje år.

Vi vågar välja det djärva och nya utan att tappa det kommerisella. Med känselspröten riktade mot världen fångar vi snabbt upp stilar och trender. Vi möter våra kunder med trendkänsla, kommersiella produkter och inspiration.

Vi litar på våra känselspröt!

Kommentarer (0)