TAPETNYTT- BOTANIK

Pressmeddelande   •   Sep 27, 2016 08:19 CEST

Botanik är Midbecs femte kollektion under varumärket Designed by Midbec, skapad av Björn Nilsson. Kollektionen har inspirerats av växtvärlden och plockar fram det nostalgiska och bohemiska i dig. Botanisera i det nordiska arvet och skapa ett ljust romantiskt hem, där du och dina vänner kan umgås och trivas!

Botanisera med Botanik!

Botanik består av 9 mönster i flera färgställningar. Tapeterna kostar 479 kr/rulle. Tapeterna är Sätt Lätt - använd Non Woven lim och limma väggen.

Läs mer om kollektionen på bloggen påtapeten.se i en intervju med Björn Nilsson!

Midbecs serie Deigned by Midbec består sedan innan av Hav & Land, Kvadrat, Inspiration & Hantverk. Fyra inspirerande kollektioner i fyra olika stilar. Finns i butik och på midbec.se

Kontakta Nanette Hjortsberg, presskontakt Midbec för ytterligare information eller för prover av tapeter för fotografering, nanette@midbec.se 031-880557

Våra produkter handplockas hos de främsta tapettillverkarna ute i Europa

Vi vågar välja det djärva och nya utan att tappa det kommerisella. Med känselspröten riktade mot världen fångar vi snabbt upp stilar och trender. Vi möter våra kunder med trendkänsla, kommersiella produkter och inspiration.

Vi litar på våra känselspröt!

Kommentarer (0)