Boka service på verkstadens landningssida och välj till hämta-lämna service.

Hur underlättar vi för kunden att lämna bilen till verkstaden?

Ökad servicegrad med Tidler
Dina kunder kan i storstadsområdena Stockholm, Göteborg och Malmö nu välja hämta-lämna-service med Tidler samtidigt som de bokar service via Midman digital servicebokning. Tillvalet presenteras med servicekallelsen som skickas när bilen är mogen för service - alltså på rätt tid och mil. Verkstadens servicekallelse skickas som sms med profilerad landningssida.

Kunder förväntar sig en hög servicegrad
Hämta-lämna-service är ett exempel på en högre servicegrad och naturligtvis finns det fler goda exempel på bra servicelösningar i städer som inte ligger i storstadsområdena.

Ring Midman på 031-725 34 00 om du vill veta hur du kommer igång med digital servicebokning som ger dig upp till 40% färdiga bokningar med eller utan Tidler hämta-lämna-service som tillval.

Lycka till önskar vännerna på Midman!