Fuel Injector and Water Remover smörjer och rengör plus tar bort vatten ur bränslet.

Kampanj: Fuel Injector Cleaner & Water Remover

Höstkampanj för Fuel Injector Cleaner & Water Remover
Varför inte lägga lite extra omtanke kring dina kunders bilar vid höstservicen? Plus lite omtanke kring din servicemarginal?

Vid storservice kan en rengöring av bränslesystemet och bränslepumpar vara en bra underhållsåtgärd. Eller om kunden klagar på ojämn tomgång och varierande avgasvärden.

Ett annat bra område är kundbilar som ska vinterförvaras, exempelvis husbilar och veteranbilar. Då fixar Injector Cleaner inte bara rengöring och smörjning av bränslesystemet. Dessutom tas mindre mängder vatten bort från bränslet. Vatten i bränsle utgör inte bara en korrosionsrisk, det är också själva grunden för utveckling av bakterier i bränsle.

Kampanj september-oktober: Köp 1 kartong Injector Cleaner och få 1 kartong extra på köpet utan kostnad!

Fraktkostnad: 0 kronor.