Lakrits eller Tiramisu - vilken föredrar du?

Nu finns två nya smaker av Naturdiet mealbars – Liquorice (lakrits) och Tiramisu. De två nyheterna finns endast i begränsad upplaga (limited edition) så skynda att smaka. En av dem är tänkt att stanna kvar i ordinarie sortimetet på sikt. Vilken det blir avgörs i en omröstningwww.naturdiet.se. Omröstningen pågår en bit in på hösten.

Naturdiet mealbars innehåller bara 200–220 kcal, men alla vitaminer och mineraler du behöver för en måltid. En mealbar är lätt att ta med sig i farten och fungerar utmärkt som ersättning för enstaka måltider under en dag, eller som ett nyttigare mellanmål.

Naturdiet mealbars finns redan tidigare i en rad läckra smaker; Caramel, Chocolate&Nougat, Chocolate Coco, Hazelnut, Chocolate Mint, Orange Chocolate och Dark Chocolate.

Både Liquorice och Tiramisu är sk Plus-barer då de innehåller extra vitamin B (B12).

Midsona Sverige marknadsför väldokumenterade produkter inom områdena kost och hälsa, naturläkemedel, förkylning och hygien för svenska apotek, för dagligvaruhandeln och för hälsofackhandeln.