Nu släpper Ekko Gourmet mumsiga och vegetariska pizzabollar för hela familjen!

Nu släpper Ekko Gourmet mumsiga och vegetariska pizzabollar för hela familjen!

Tänk dig pizzabollar gjorda enbart på bönor och grönsaker – och ändå något som barnen fullkomligen älskar! Ekko Gourmets Pizzabollar tillagas på vita bönor som är milda i smaken och sedan får en härlig smaksättning av majs, paprika, tomat, oregano och solrosfrön.

”Jag är ju pappa själv och vet att barn brukar gilla runda saker och pizza… Det här är ett perfekt sätt att få dem att äta grönsaker – det smakar ju pizza!” säger Ekko Gourmets innovatör Jared Christensen som har låtit en hel förskola få vara med och smaktesta dem. Och vuxna då? Jo, de är precis lika goda för hela familjen.

Servera dem precis som de är, eller lägg till barnens favorittillbehör!

Buon Appetito!

De nya pizzabollar blir ett gott tillägg till Ekko Gourmets produktsortiment som sedan tidigare består av en rad ekologiska och veganska produkter med underbar smak. Ekko Gourmet använder alltid naturliga ingredienser så som kikärtor, linsor, böner, hackade grönsaker, fruktsafter, hela nötter och frön samt massor utav underbara kryddor.

Du hittar Ekko Gourmets nya pizzabollar i Coops butiker med start under hösten.

Midsona Sverige marknadsför väldokumenterade produkter inom ekologiska livsmedel, hälsolivsmedel, egenvård och hygien för dagligvaruhandeln, för apotek och för hälsofackhandeln.

Vi vill göra det lättare för alla människor att själva bidra till sundare liv i vardagen.