Military Work rekryterar Christoffer Grennhag

Pressmeddelande   •   Aug 23, 2017 10:06 CEST

Greenhag Military Work - Fotograf: Johan Lindqvist

Bemannings- och rekryteringsföretaget Military Work har rekryterat Christoffer Grennhag till tjänsten som konsultchef med placering vid kontoret i Jönköping. Christoffer har militär bakgrund som yrkesofficer.

Christoffer Grennhag har officersexamen och en 20-årig karriär som officer inom Försvarsmakten. Grennhag kommer närmast från stabstjänst vid Livregementets Husarer, K3 i Karlsborg. Grennhag har genomfört ett flertal internationella insatser.

– Jag välkomnar Christoffer till Military Work. Christoffer har en omfattande och meriterande gärning som ledare och dokumenterad effekt i det han företar sig. Rekryteringen stärker vår regionala förmåga för att matcha våra kunders efterfrågan, säger Björn Areskog, chef för Military Work, Jönköping.

Björn Areskog tel. 070-200 42 88 eller E-post: bjorn.areskog@militarywork.se

Military Work är ett svenskt företag inom bemanning och rekrytering som erbjuder marknaden pålitliga, handlingskraftiga och kompetenta individer med erfarenhet från militär tjänstgöring. Military Work har kontor i Stockholm, Malmö, Jönköping och Boden.