Håll värmen under sköna sensommarkvällar med terrassvärmare från Silverline

Pressmeddelande   •   Aug 27, 2012 09:57 CEST

Unik teknik, behaglig värme och låg energiåtgång. Allt i ett får du med terrassvärmaren 900 IPX4™, från Silverline® Patio Heating gardenSystem®, som förlänger sommaren på terrassen.

Terrassvärmare 900 IPX4™ är en golvmodell, utrustad med den unika Silverline® C-Wave™-tekniken. Modellen placeras med fördel på golvet för att sprida behaglig värme på fötter och ben. Med två effektlägen och en svepande vridrörelse, styr du enkelt värmen i denna effektiva terrassvärmare som ger omedelbar effekt. Beteckningen IPX4 innebär att värmaren är klassad för utomhusbruk och tål regn. Inga krångliga instruktioner, bara att ansluta i vägguttaget för omedelbar effekt.

Från Silverline® Patio Heating gardenSystem® kommer energieffektiva och användarvänliga terrassvärmare i flera storlekar, från mindre bordsmodeller till kraftfulla väggmodeller för utomhusbruk. För användning i skyddade miljöer som till exempel uterum, finns flera terrassvärmare med samma unika teknologi – så att sommaren varar längre.

SILVERLINE® PATIO HEATING gardenSYSTEM® kombinerar effektivitet, funktion och användarvänlighet. De erbjuder dig och din familj flexibiliteten att förlänga och njuta mer av varma och sköna dagar och kvällar när sommar och sol inte räcker till. Välj den applikation av vårt bästsäljande system som får ditt hem att på ett varmt och behagligt sätt utöka trivseln.