Kraftfull och energieffektiv terrassvärmare

Pressmeddelande  •  2012-05-14 08:30 CEST

Från Silverline® Patio Heating gardenSystem® kommer den exklusiva och kraftfulla Terrassavärmaren 1800 IPX4™ -  unik på marknaden med Silverline® C-Wave™-tekniken som halverar energiåtgången. Klassad för utomhusbruk och tål regn.

Unik teknologi
Vårens nyhet Silverline Terrassvärmare 1800 IPX4™ vägg, är en mycket kraftfull, exklusiv och energieffektiv värmare för utomhusbruk. Med Silverline® C-Wave™-tekniken får du en effektiv och behaglig värme som inte torkar ut eller bränner på huden. Dessutom förbrukar Silverlines terrassvärmare bara hälften så mycket energi som andra typer av terrassvärmare. Terrassvärmare 1800 IPX4™ tillverkas i rostfritt stål och aluminium och kan monteras på väggen eller sättas på golvfot. Den ansluts direkt i vägguttaget och täcker effektivt en yta om minst 16m².
Från Silverline® Patio Heating gardenSystem® kommer energieffektiva och användarvänliga terrassvärmare i olika storlekar, från mindre bordsmodeller till kraftfulla väggmodeller för utomhusbruk. För användning i skyddade miljöer som till exempel uterum, finns flera terrassvärmare med samma unika teknologi – för en lång, varm och efterlängtad vår.

SILVERLINE® PATIO HEATING gardenSYSTEM® kombinerar effektivitet, funktion och användarvänlighet. De erbjuder dig och din familj flexibiliteten att förlänga och njuta mer av varma och sköna dagar och kvällar när sommar och sol inte räcker till. Välj den applikation av vårt bästsäljande system som får ditt hem att på ett varmt och behagligt sätt öka trivseln.

Gå till närmaste Silverline återförsäljare, med en demonstration och rådgivning beskriver de hur ni enkelt värmer upp er yta och snabbt och enkelt kommer igång. Slipp krångliga instruktioner – istället kan du ansluta, aktivera och så är systemet igång! Personalen hos våra återförsäljare är utbildad i att hjälpa dig att hitta de produkter som uppfyller dina behov och svara på dina frågor.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom