Postlåda för daglig posthantering!

Postlåda för daglig posthantering!

Ta emot vardagens post med en kvalitetspostlåda från Berglund. SL400 är en mellanstor postlåda för daglig posthantering. Det inbyggda vredlåset med fuktskyddad låskista ger dig valmöjligheten att lämna postlådan låst eller olåst. Postlådan har en utåtgående inkastlucka med droppskydd som försvårar för fukt och väta att tränga sig in.

Finns i svart och silver. Rymmer 25 liter.

Regioner

Berglund grundades 1897 och var då ett plåtslageri med säte i Gällstad i Västergötland. Berglund är bland annat Nordens ledande tillverkare av postlådor och för nu traditionen med hantverk och design in i framtiden med högkvalitativa produkter för utemiljö.

Miljöcenter i Malmö AB Vi utvecklar och marknadsför miljösmarta produkter, i ledande varumärken, för ” hem och trädgård” i Europa. Vi tar fram lönsammare egenutvecklade konsumentprodukter och lösningar, för hela värdekedjan, med fokus på våra starka varumärken; BerglundSilverlineGreenLineNeudorff och FamilyMatters.

Miljöcenter jobbar i Europa med Norden som hemmamarknad. Vi har två affärsområden – Butik och Proffs - och är etablerade sedan 1991 i Malmö, Sverige.