Unik terrassvärmare som tål regn

Pressmeddelande  •  2012-05-21 08:15 CEST

Trots att våren gett sig till känna på många platser redan, kan värmen behöva lite hjälp på traven. Från Silverline® Patio Heating gardenSystem™ kommer den energieffektiva och användarvänliga Terrassvärmare 900 IPX4™ . Den är klassad för utomhusbruk och tål regn.

Unik teknologi
Liksom övriga terrassvärmare från Silverline®, har Terrassväramre IPX4™ den unika Silverline® C-Wave®-tekniken för en effektiv och behaglig värme som inte torkar ut eller bränner huden. Modellen placeras med fördel på golvet, för att med sin svepande vridrörelse även ge behaglig värme på fötter och ben. Den kraftigare Terrassvärmare 1200 IPX4™ Vägg täcker en yta om minst 10m² och monteras med fördel i taket eller på väggen.
För användning i skyddade miljöer som till exempel uterum, finns flera terrassvärmare med samma unika teknologi – för en lång, varm och efterlängtad vår.

SILVERLINE® PATIO HEATING gardenSYSTEM® kombinerar effektivitet, funktion och användarvänlighet. De erbjuder dig och din familj flexibiliteten att förlänga och njuta mer av varma och sköna dagar och kvällar när sommar och sol inte räcker till. Välj den applikation av vårt bästsäljande system som får ditt hem att på ett varmt och behagligt sätt öka trivseln.

Gå till närmaste Silverline återförsäljare, med en demonstration och rådgivning beskriver de hur ni enkelt värmer upp er yta och snabbt och enkelt kommer igång. Slipp krångliga instruktioner – istället kan du ansluta, aktivera och så är systemet igång! Personalen hos våra återförsäljare är utbildad i att hjälpa dig att hitta de produkter som uppfyller dina behov och svara på dina frågor.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom