Våga älska framtiden - trendspanaren Göran Adlén - 17/4

Pressmeddelande  •  2012-03-23 15:24 CET

Det var inte bättre förr. Det var inte enklare förr. Det var inte ens en gång roligare förr.

Det var bara förr.

Vi kan aldrig leva kvar i det gamla utan måste ständigt förnya oss, tänka nytt och framför allt lära oss att älska framtiden.

Den här föreläsningen pekar på de största och viktigaste förändringar som vi möter som marknadsförare.

Det handlar om framtidens otrogna och kunniga digitala infödingar, varför extremservice är så viktigt, varför allt handlar om att förstå hur du ska sprida virus och framför allt varför du ska glömma bort alla de gamla teorierna. Det här är en underhållande och tankeväckande föreläsning för alla som arbetar med marknadsföring, försäljning och marknadskommunikation.
IHM presenterar en av Sveriges mest eftertraktade föreläsare och trendspanare

- och tidigare IHM-lärare - Göran Adlén.

Göran inspirerar allt ifrån små ledningsgrupper till tusentals personer vid stora evenemang.Ibland är arenan ett styrelserum, ibland en teater eller ishockeyrink. Eller en marknadsförening.

Dag: Tisdag 17 april kl. 17.30-19 med efterföljande mingel.

Plats: Carolinahallen, Sankt Gertrud, Östergatan 7B, Malmö

Avgift: 150 kr per person

Avgiften betalas kontant på plats och inkluderar lätt förtäring.
OBS! Eventet är exklusivt för medlemmar i MiM, IHM och Marknadscheferna

Anmäl dig på www.ihm.se/node/2213