Hemma Hos nr 1/2020

Här kommer ett vårigt nummer av Hemma Hos

I årets första nummer av vår kundtidning välkomnar vi våren efter en lång och slaskig vinter. Nu när ljuset äntligen återvänt inspireras vi gärna av inredaren Pernillas gröna odlingstips. Möt också våra härliga kvartersvärdar. De är de flesta hyresgästers närmsta kontakt med oss på Mimer, och med tanke på vårt fantastiska resultat i kundenkäten, är både de och medarbetarna på serviceanmälan väldigt uppskattade.

Håll utkik! Du som är hyresgäst får ditt nya Mimerkort i tidningen. Med Mimerkortet får du rabatter, förmåner och erbjudanden på olika butiker och sportevenemang. Stoppa genast ner kortet i plånboken och kika på vår webb efter aktuella erbjudanden.

I tidningen lyfter vi aktuella frågor, berättar om vår verksamhet och om människor som bor och jobbar hos oss. Det finns alltid även tävlingar och schysta erbjudanden med Mimerkortet. Trevlig läsning!

Läs Hemma Hos nr 1/2020

Om Mimers kundtidning Hemma Hos

Alla våra hyresgäster får Hemma Hos direkt hem i brevlådan fyra gånger/år. Nummer två delas ut till samtliga västeråsare som samhällsinformation. Vi gör reportage hos hyresgäster, diskuterar bostadspolitiska- och miljöfrågor samt presenterar vår verksamhet och våra medarbetare. I tidningen finns det alltid tävlingar och schysta erbjudanden med Mimerkortet.

Har du tips på nyheter eller är ett företag som vill annonsera eller vara med på Mimerkortet? Kontakta anette.ekman@mimer.nu

Mimer är Västerås största hyresvärd med ett brett utbud av hyreslägenheter där alla Västeråsare kan känna sig hemma. Vi erbjuder trygga, trivsamma bostäder och bostadsområden, ett bekymmersfritt boende med hög kvalitet utan ekonomisk risk. Det ger tid och utrymme för annat i livet. En bra dag börjar hemma, brukar vi säga. Besök gärna vår webb www.mimer.nu

Våra nyheter skickas ut till medielistor som i vissa fall innehåller personuppgifter. Läs gärna hur vi hanterar dessa uppgifter på www.mimer.nu/personuppgifter