På fredag 6 oktober tas Spadtaget för en ny förskola på Vallby.

Pressinbjudan: Välkommen till Spadtaget för Vallby förskola

På Vallby i Västerås bygger Bostads AB Mimer en ny förskola för ca 140 barn på uppdrag av Västerås stad. Totalt investeras 60 miljoner kr i en ny modern förskola på 1 600 kvadratmeter som inrymmer åtta avdelningar och ett tillagningskök. Förutom förskolan blir det en ny gård med plats för lekar och lärande. Den nya förskolan är efterlängtad och frågan är vem som är bäst på att ta Spadtaget, förskolebarnen eller politiker och byggare?

Tid: Fredag 6 oktober, klockan 13.00.

Plats: Allmogeplatsen 36-38, Vallby, Västerås

Hitta hit: Parkera vid Vallby centrum och ta dig till platsen söder om Paletten.

Anmäl gärna ditt deltagande till: post.nyproduktion@mimer.nu

Parkering sker vid Vallby centrum. Kom också ihåg att det är en byggarbetsplats med ojämn terräng så lämna de finaste skorna hemma.

Mimer är en av Stockholm-Mälarregionens största hyresvärdar med ett brett utbud av hyreslägenheter i Västerås. Vi erbjuder trygga, trivsamma bostäder och ett bekymmersfritt boende med hög kvalitet utan ekonomisk risk. Det skapar trivsel och harmoni och ger tid och utrymme för annat i livet. En bra dag börjar hemma, brukar vi säga. Besök gärna vår webb www.mimer.nu