Mitsubishi ingår samarbete med Ola Skinnarmo

Mitsubishi Motors ingår samarbete med äventyraren Ola Skinnarmo. Tillsammans med Mitsubishis ambassadör Renata Chlumska kommer Ola medverka i ett antal äventyrsfilmer framtagna av Mitsubishi.

Ola Skinnarmo kommer tillsammans med Mitsubishi och dess ambassadör Renata Chlumska att spela in ett antal äventyrsfilmer som kommer att sändas till hösten i olika kanaler på webben.

- Jag tycker att det känns väldigt bra att samarbeta med Mitsubishi som ligger i framkant när det gäller teknik och miljö. Vi måste alla göra det vi kan för att minska vår klimatpåverkan. Ingen kan göra allt men alla kan göra något. Därför känns det väldigt rätt att köra en Outlander Plug-In Hybrid, eftersom jag behöver en bil med god framkomlighet och som har plats för både familj och mycket utrustning säger Ola Skinnarmo.

Fakta om Mitsubishi Motors
Mitsubishi Motors personbilar säljs i Sverige via MMC Bilar Sverige AB. Företagets svenska huvudkontor ligger i Sollentuna utanför Stockholm. MMC Bilar Sverige AB har 33 anställda och ett nätverk av 73 återförsäljare och 100 serviceverkstäder runt om i Sverige.
Mer information finns på www.mitsubishimotors.se

Lotta Thulin, PR- och informationsansvarig, Mitsubishi Motors Sverige
070-580 68 06 eller lotta.thulin@mitsubishimotors.se