Mjärdevistafetten

Blogginlägg  •  2012-01-30 15:39 CET

Kallaste dagen hittills i år. Och här sitter jag och drömmer om september...

Ja, det är inte så att jag är ute efter att hoppa över hela den ljuvliga våren och sommaren. Utan det handlar om Mjärdevi-stafetten, Linköpings största stafettlopp.

Förra året var första gången vi körde med chiptidtagning och det gick smidigt, Så supersmidigt att vi i år vågar oss på att bredda marknadsföringen betydligt. Jag har just suttit och skrivit ett underlag om hur Mjärdevistafetten brukar fungera som jag skickat till ett par tjejer i vår skuggstyrelse. Skuggstyrelsen består nämligen av studenter från olika utbildningsprogram vid Linköpings universitet och tjejerna ska fundera över hur vi ska göra för att locka studenter till att komma och springa den 6 september.

I samband med detta tittade jag naturligtvis på de härliga bilder som finns på Mjärdevis sida på Facebook. Och ja - det är ett så härligt, spännande och glädjefyllt event att jag faktiskt längtar dit redan nu!