Säljstart - Brf Hasselbacken i Båstad

Pressmeddelande   •   Jul 02, 2019 10:40 CEST

Brf Hasselbacken i Båstad - Mjöbäcks Entreprenad AB

ETT BOENDE DÄR SJÄL OCH HJÄRTA FÅR RUM

En kort promenad från Båstads centrum ligger Hasselbacken, 53 meter över havet och med en magnifik utsikt i alla riktningar. Laholmsbukten och Kattegatt åt det ena hållet och den fantastiskt vackra Sinarpsdalen söderut. I denna underbara miljö skapar vi ett område med 15 moderna radhus för människor som vill må riktigt bra.

Vi vill andas framtidstro, utveckling, kraft och djärvhet - identitetsskapande. Därför har vi valt att låta våra hus ha en nutida utformning men hämtar material- och kulörinspiration från den äldre trähusbebyggelsen i Båstad.

Vi vill att människor ska känna sig glada och harmoniska i våra hus både på utsidan som insidan i såväl bokstavlig som mänsklig mening. Och vi vill bjuda på en upplevelse, inte enbart en funktion.

- Vi har goda förhoppningar om en lyckad säljstart den 10 juli 2019.

Nyproduktion av 15 moderna bostadsrätter. Radhusen finns i 2 varianter, 126 m² och 117 m².

Bostäderna förmedlas av
Nadjafi och Kristensen Fastighetsförmedling AB

Djavad Kristensen, Reg. Fastighetsmäklare
0735-29 39 00, e-post: djavad@nkfast.se

Daniel Nadjafi, Koordinator nyproduktion
0735-29 38 00, e-post: daniel@nkfast.se

Mjöbäcksvillan
Att bygga småhus är vårt ursprung. Ända sedan företaget grundades 1970 har vi byggt hem och villor med fokus på individuell anpassning, energieffektivitet och minsta möjliga miljöpåverkan. Husen byggs i vår egen fabrik i Mjöbäck, i ett samhälle med lång tradition av hustillverkning och av människor med genuin kompetens att bygga hem av högsta kvalitet. Utöver exempelhus och hus byggda efter kundens ritningar erbjuder vi även konceptet First Choice med smarta planlösningar och bra standard till ett attraktivt pris - en bredd som gör oss unika i branschen. Den största orsaken till våra framgångar är dock en kompetent organisation. En gedigen kunskap som sträcker sig från fabriksgolvet till styrelserummet. Många har arbetat med oss i flera årtionden, det har byggt upp en närmast unik företagskultur. För oss är varje medarbetare viktig och bidrar med sin erfarenhet, kunskap och sitt engagemang.

Mjöbäcks
Mjöbäcks bygger hus och utvecklar bostadsområden med en stor lyhördhet för behov och önskemål. Genom att kombinera attraktiva lägen med upplevelserik arkitektur och moderna, praktiska bostäder skapar vi förutsättningar för maximal livskvalitet på landsbygden i stadsnära miljöer. Ända sedan starten 1970 har vår ledstjärna alltid varit att leverera en optimal lösning för varje behov, en filosofi som har byggt vår framgång och bidrar till att Mjöbäcks fortsätter att utvecklas starkt.
Våra rötter finns i den lilla orten Mjöbäck som ligger i skogarna på gränsen mellan Västergötland och Halland. Där finns sedan lång tid tillbaka en gedigen husbyggartradition. Mjöbäcks Projekt är fokuserat på uveckling genom att förädla markområden med villor, flerfamiljshus och bostadsrättshus. Verksamheten är koncentrerad till södra och mellersta Sverige. Drivkraften är densamma idag som när vi startade – att leverera kvalitetshus, såväl i byggkvalitet som i krav på att tillgodose behov som varje nybliven husägare har. Det har givit resultat, idag bygger vi fler hus än någonsin tidigare. Ett kvitto på att våra tankar tilltalar våra kunder.

.

Kommentarer (0)