Certway blickar framåt och tror på en framtid efter Corona.

Certway ser framåt och tror på en framtid efter Corona.

Certways devis är "det ska vara enkelt och effektivt med ISO-arbetet". Vi vägleder företag till ISO 9001, ISO 14001 och ISO 45001. När nu många företag har drabbats mycket hårt av den Coronakris som lett till komponentbrist, fallande börser och reseförbud är det lätt att ge upp men vi tror bestämt på en framtid efter den här krisen. När pandemin är över tror vi det kommer finns ett uppdämt behov av sociala kontakter och att konsumera både varor och tjänster. Nu när det är lite lugnare, finns goda möjlighet att se över sitt arbetssätt och införa "det där ISO:t".

Vi kan erbjuda helt digitala tjänster

"Men det kostar ju och vi ska ligga lågt med utgifter just nu", kanske någon tänker men eftersom det i princip råder reseförbud, så försvinner resekostnader för konsulthjälp. Certway kan erbjuda både vägledning till dem som vill göra en hel del själva och till dem som vill ha mycket hjälp, allt via digitala lösningar.

"Gör-det-själv"

Här kan vi erbjuda ett paket där vi har ett startmöte för att sätta igång er och därefter tar vi fram en mall som är anpassad efter flödet i ert företag. Denna fyller ni sedan i själva. Vi kan tillsammans ha korta avstämningar inför respektive avsnitt för att säkerställa att ni kommer vidare och inte fastnar i något moment.

"Vill ha mer hjälp"

Till dem som i alla fall vill ha mer hjälp kan vi driva ett projekt på samma sätt, men i detta fall tar vi fram merparten av dokumentationen, eller de delar som ni önskar hjälp med. Allt digitalt.

Vill du ha en presentation via Teams eller Skype, kontakta oss per telefon 08-449 87 49 eller via marie@certway.se

PS. Certifieringsbolagen gör nu också distanscertifieringar.