​Tina-mottagningen, Göteborg - ISO 9001/1400-certifierad!

Certway säger grattis till Tina-mottagningen, Göteborg som genomfört sin ISO-certifiering mot ISO 9001 & ISO 14001 med bravur!

Tina-mottagningen är en öppenvårdsmottagning för psykiatri vars motto är: ”För själen med hjärtat”. Man erbjuder utredning och behandling av patienter med depression och andra affektiva tillstånd, panikångest, fobier, generaliserad ångest, stressrelaterade tillstånd, minnes- och koncentrationsproblem, sömnstörningar, krisreaktioner och ätstörningar.

Anna Samuelsson och Christina Ysander driver Tina-mottagningen och berättar om varför de satte igång med ISO-jobbet:

"En av anledningen till att vi drog igång det här var en kommande upphandling med Västra Götalandsregionen men vi ville även stärka företaget konkurrensmässigt och kvalitetsmässigt genom certifieringen, berättar Christina och Anna fortsätter: "Under resans gång har vi nu samlat alla rutiner på ett ställe, enkelt för personalen att hitta och enkelt för oss att jobba med!"

Tina-mottagningen har bl a vårdavtal med Västra Götalandsregionen och region Halland samt ramavtal med Göteborgs kommun med kranskommuner. Läs mer om Tina-mottagningen på hemsidan; www.tina-mottagningen.se

Det här är ett pressmeddelande som publicerats av Certway AB, 0763-69 43 50

monika@certway.se, www.certway.se