Flytta till Gotland och hitta jobbet med hjälp av en smart söktjänst

Pressmeddelande   •   Maj 07, 2019 14:57 CEST

Gotland är en av de mest säregna platserna i Sverige, och en ö som helt skiljer sig från något du kan uppleva på fastlandet. Många som besöker Gotland blir förälskade i de vänliga människorna, den rika historien och den vackra naturen. Kanske är du sugen på att stanna kvar i flera år? Gotland är mer än bara jordbruk och fåravel, och här finns möjligheter att syssla med lite av varje. Turismnäringen är stor, och med den kommer många servicejobb av olika typ. Hantverk och museiverksamhet går hand i hand med bevarandet av Visby som kulturarvsstad, vilket sätter sin pittoreska prägel på Gotland. Den största anställaren är Gotlands Kommun, och andra stora företag på ön är Rederi AB Gotland, Payex samt Svenska Spel.

Att jobba på Gotland kan vara en spännande utmaning, samtidigt som man kanske behöver förändra livsstilen en aning. Är detta just vad du vill ha så ska du genast surfa in på Ledigajobbgotland.se och spana in alla samlade platsannonser direkt. Där finns alla lediga tjänster från olika branscher och arbetsgivare listade med de senaste överst så att du direkt ska kunna se när sajten uppdateras. Surfa in där regelbundet så att du inte missar när en tjänst som passar dig utannonseras!