Hitta drömjobbet i Upplands-Bro enklare

Pressmeddelande   •   Jun 12, 2019 08:42 CEST

Upplands-Bro är en av de större kommunerna i Stockholms Län, och ligger därmed en bit längre från huvudstaden. Som boende i kommunen har du fortfarande goda kommunikationer till och från Stockholm via pendeltåget som tar knappt en halvtimme och går varje kvart. Du kan alltså välja huvudstadens nöjen men det lite lugnare livstempot som Upplands-Bro erbjuder och kombinera det bästa av två världar. Södra delen av Upplands-Bro kantas av 13 mil långa stränder, öar med golfbanor samt ett antal rid- och konferensanläggningar. Det här är en bra kommun att etablera företag i, då man kan locka med snabb tillväxt och framtidstro. Här finns runt 2000 privata företag men Upplands-Bro Kommun är den största arbetsgivaren med många möjligheter för olika yrkeskategorier.

Vill du hitta ett bra jobb som kan ta dig vidare i arbetslivet? Kanske är Upplands-Bro platsen för just dig. Det har blivit enklare än någonsin att hitta och söka jobb i just denna kommun. Börja med att surfa in på den nya tjänsten för arbetssökande, LedigajobbUpplandsbro.se där du hittar alla aktuella platsannonser från områdets alla arbetsgivare. Du hittar de senaste jobben på toppen av sidan, men du kan också klicka på en tagg för att hitta positioner och företag som kan passa dig.