Hitta ett jobb i Borås med hjälp av en ny jobbportal

Pressmeddelande   •   Apr 09, 2019 11:24 CEST

Borås är staden som alltid har rest sig och skapa möjligheter för sina invånare. Här blomstrar entreprenörskapet och genom århundradena har man alltid sett till att locka företag till orten. Efter många omstruktureringar hittar du som är sugen på ett nytt jobb idag flera stora privata företag och statliga institutioner att välja mellan i Borås. Företag som Gina Tricot, Ellos, Haléns, H&M Online och Svea har sina huvudkontor och centrallager i Borås, men Borås Högskola med Textilakademin sätter också sin moderna prägel på staden. Kläder och mode ligger boråsarna varmt om hjärtat och därför finns här också många jobbmöjligheter inom dessa branscher. Närheten till Göteborg gör det enkelt att ta del av deras kultur- och nöjesutbud samtidigt som det är enklare och billigare att bo och leva i det lite mindre Borås.

Känner du av fördelarna med att skapa dig en vardag i Borås och vill nu hitta jobbet som gör detta möjligt? Då ska du genast surfa in på LedigajobbBorås.se som är en ny portal för dig som är arbetssökande i staden. Där hittar du alla typer av jobb från alla företag och med regelbundna uppdateringar kan du alltid vara säker på att få de senaste möjligheterna presenterade. Sök rätt på din yrkeskategori med hjälp av sökrutan eller klicka dig igenom de många alternativen.