Hitta ett nytt jobb i Botkyrka med hjälp av en ny söktjänst

Pressmeddelande   •   Jun 06, 2019 12:28 CEST

Att bo och arbeta i Botkyrka kanske känns obekant för den som inte är född där, men faktum är att denna kommun är på snabb framväxt, både vad gäller arbetstillfällen och bostäder. Blott 20 minuter från Stockholms innerstad är Botkyrka strategiskt beläget runt om E4/E20, med goda kommunikationer för både bilister, kollektivresenärer och de som vill kunna ta sig till någon av de internationella flygplatserna i området. Botkyrka har också många friluftsområden och naturreservat vilka bjuder på lugn och vackra vyer för den som vill undfly storstaden. 2017 hamnade kommunen på andra plats över Sveriges ekonomiskt snabbast växande kommuner. Även om det är just offentlig sektor som anställer flest personer i Botkyrka finns här också stora företag som Delaval, Värdetryckeriet och pappersbruket vilka har hundratals anställda.

Funderar du på vilka anställningar som kan finnas tillgängliga i Botkyrka just nu? Då ska du surfa in på den nylanserade sajten för arbetssökande i kommunen, LedigajobbBotkyrka.se som helt handlar om detta. På denna sajt presenteras lediga tjänster från samtliga arbetsgivare i Botkyrka så fort de publiceras. Där kan du skrolla dig igenom alla typer av jobb som kan ta dig vidare i karriären, eller klicka dig direkt till den yrkeskategori som passar just dig. Svårare än så är det inte att ha koll på möjligheterna som erbjuds i Botkyrka.