Hitta nya jobbet i Herrljunga via en smartare arbetssökarportal

Pressmeddelande   •   Jun 17, 2019 11:35 CEST

Herrljunga är en mindre svensk stad mitt i Västergötland med goda kommunikationer till de större städerna i Sverige. Här korsas Västra Stambanan och Älvsborgsbanan vilket gör att det är lätt att utforska Mellansverige här ifrån. Herrljunga i sig är av mindre storlek men kommunen består av vackra skogar och sjöar för den entusiastiske friluftspersonen. Att bo och leva i Herrljunga innebär ett lugnt och skönt tempo samt karriärmöjligheter både för Herrljunga Kommun och för bryggeriet Herrljunga Cider som är ett av ortens starka varumärken.

Är du intresserad av att söka jobb i Herrljunga? Då ska du surfa in på LedigajobbHerrljunga.se som är en helt ny portal för arbetssökande i kommunen. Där har man samlat platsannonser från alla typer av arbetsgivare och företag, och listat dem med de senaste möjligheterna längst upp. Du kan filtrera resultatet efter olika yrkeskategorier eller skrolla dig igenom allt som är aktuellt. Hittar du inget i nuläget ska du prova snart igen då sajten hela tiden uppdateras med nya chanser. Enklare än så blir det inte att söka jobb i Herrljunga.