Hitta nytt jobb i Ale kommun via en smartare söktjänst

Pressmeddelande   •   Jun 12, 2019 14:22 CEST

Ale Kommun ligger på pendlingsavstånd från Sverige andra stad, Göteborg. Ale själv har ingen kuststräcka, men kantas i norr av vackra fjäll som besöks flitigt av naturfantaster i området. De största tätorterna i kommunen är Nödinge-Nol och Surte där det funnits bebyggelse i många hundra år. Kommunen huserar några viktiga svenska fornminnen, men satsar också på utveckling och näringsliv. Här kan man välja att jobba flexibelt för något av de branschnischade bemanningsbolagen, till exempel, eller att jobba för Ale Kommun som är den allra största arbetsgivaren i branschen.

Ale Kommun är också attraktivt för små- och medelstora företag då platsen är strategiskt belägen mellan Göteborg och Trollhättan. Vill du se vad som finns ledigt i kommunen just nu? Då ska du surfa in på den nya portalen för arbetssökande i Ale, LedigajobbAle.se som listar alla typer av jobb från Ales arbetsgivare. Klicka på någon av taggarna för att filtrera resultaten och hitta tjänster som passar dig. Sajten uppdateras regelbundet så om du inte hittar någon attraktiv möjlighet just nu kan det dyka upp en ny chans imorgon!