Hitta nytt jobb i Lindesberg med hjälp av en smart portal för arbetssökande

Pressmeddelande   •   Jun 20, 2019 11:32 CEST

Lindesberg är centralort i kommunen med samma namn, och huserar i nuläget runt 10 000 invånare. Under hundratals år drevs näringslivet och tillväxten i staden framför allt av järnhanteringen i det omkringliggande Bergslagen. Det lilla Lindesberg hade inflytande tack vare sitt strategiska läge, och kunde konkurrera med de större Örebro och Arboga. Idag är det framför allt kommunen och landstinget som anställer störst antal individer i Lindesbergs Kommun, men visst finns det ännu en stark företagaranda med både stora och små entreprenörer. Arvin Meritor är ett multinationellt företag som valt Lindesberg för sin svenska bas.

Är du intresserad av att söka jobb i Lindesberg? Vet du inte riktigt var du ska börja leta? Då ska vi göra det enkelt för dig. Surfa in på den nya portalen för arbetssökande i Lindesbergs Kommun, LedigajobbLindesberg.se och skrolla dig igenom alla platsannonser du hittar där. På denna sajt har man nämligen samlat alla lediga utlysta tjänster från arbetsgivare i kommunen och sedan sammanställt dem med de senaste överst på sidan. Du kan filtrera resultatet för att passa dig, eller läsa igenom alla annonser från olika branscher och söka jobben direkt online.