Hitta nytt jobb i Partille via en smart platstjänst

Pressmeddelande   •   Jun 13, 2019 08:52 CEST

Partille är en barn- och familjevänlig tätort som ingår i Göteborg, med goda kommunikationer till denna Sveriges andra största stad. Att bo i Partille istället för i innerstan har fördelar både vad gäller lägre levnadskostnader, närheten till natur och ett tryggt socialt grannskap. Här kan du både arbeta och bo i ett lugnt tempo samtidigt som du kan välja storstadens underhållning och nöjen när du så vill. I Partille finns många skolor för både små och större barn, samt idrottsklubbar och en stark musikkultur. Partille Kommun är den största arbetsgivaren i området, men här finns också runt 3000 privata företag som anställer många av invånarna. Kanske kan det locka att jobba hos Triumf Glass?

Är du intresserad av att hitta ett jobb i Partille? Då ska du besöka den nya portalen för arbetssökande i kommunen som just lanserats. När du surfar in på LedigajobbPartille.se hittar du alla tjänster som är lediga just nu, samlade och sammanställda med de senaste möjligheterna längst upp på sajten. Du kan filtrera sökningen på yrkeskategori eller klicka på ett av de företag som du är intresserad att jobba för, för att kunna se vilka tjänster som just detta företag har utlyst. Börja söka ditt nya jobb redan idag, enklare och smartare med en komplett söktjänst för alla jobb!