Hitta nytt jobb i Solna via en bättre söktjänst

Pressmeddelande   •   Jun 05, 2019 11:01 CEST

Solna ligger helt omslutet av Stockholm men är ändå en egen stad och kommun. Staden har under flera år i rad utsetts till Sveriges företagsvänligaste, och faktum är att den blomstrar av möjligheter för alla typer av människor. Med sex tunnelbanestationer, goda busskommunikationer samt en direktförbindelse till Bromma flygplats är Solna välförsett med möjligheter att både resa till och från. Mall of Scandinavia är också belägen i Solna, samt många huvudkontor för några av Sveriges storföretag. Faktum är att det är fler som jobbar i staden än som bor där, så visst finns här arbetsmöjligheter. Karolinska Institutet har ett campus som bedriver forskning i Solna, och Apoteket AB har sitt huvudkontor här.

Tror du att ditt drömjobb finns i just Solna? Då ska du surfa in på LedigajobbiSolna.se som är en helt ny portal för dig som söker jobb i staden. Där har man samlat alla lediga platsannonser från stadens privata och offentliga arbetsgivare så att du enklare ska kunna se allt som finns tillgängligt. Du kan också klicka dig fram till resultat som passar just din yrkeskategori eller profil. Kom igång med jobbsökandet snabbare online!