Hitta nytt jobb i Sundbyberg med hjälp av en ny arbetssökarportal

Pressmeddelande   •   Jun 11, 2019 14:50 CEST

Den lilla kommunen Sundbyberg är en del av Stockholms Stad, och har goda förbindelser till innerstaden. Här finns tunnelbana, bussar och även Mälarbanan gör ett stopp i Sundbyberg. Med andra ord ligger orten på ett strategiskt avstånd från nöjen och shopping, med lite lägre levnadskostnader och trevlig bebyggelse för barnfamiljer. Sundbyberg har flera naturreservat, vackra parker och insjöar, samt en lång och spännande historia med flera synliga fornlämningar runt om i kommunen. Sundbyberg Stad har Sveriges kraftigaste befolkningstillväxt och bygger bostäder i samma fart. Närheten till Stockholm men de lägre hyrorna gör området attraktivt för de nära 4000 olika små och medelstora företagen i kommunen. Sundbyberg Stad anställer flest i kommunen, och söker allt från lärare till vaktmästare, socialarbetare och landskapsingenjörer.

Låter Sundbyberg som en möjlig destination för ditt nästa steg i karriären? Då ska du surfa in på LedigajobbSundbyberg.se som är en helt ny portal för arbetssökande i kommunen. Där finns samtliga utlysta lediga tjänster samlade på ett och samma ställe så att du snabbt kan få en överblick av vilka möjligheter du har. Klicka på en tagg som passar dig, ett företag som känns intressant eller en position du söker för att filtrera resultaten. De senaste jobben presenteras överst på sidan i samma stund som företagen publicerar dem så det här är den enda sidan du behöver hålla koll på.