Hitta nytt jobb i Växjö med hjälp av en smartare jobbsökartjänst

Pressmeddelande   •   Maj 06, 2019 14:36 CEST

Växjö är en vacker stad mitt i Småland, och är ett grönt alternativ för dig som vill leva klimatsmart. Det här är nämligen den mest progressiva kommunen i Sverige vad gäller den gröna, miljövänliga livsstilen. 2030 räknar Växjö stad med att bli helt fritt från fossila bränslen och därmed är det här staden för dig som brinner för just hållbar utveckling. Här kan du välja mellan att jobba för kommunen, för universitetet eller kanske hos något av de 90 företag som samsas om utrymmet i Videum Science Park. Här finns goda möjligheter att göra karriär och samtidigt hitta ett nybyggt boende till rimligt pris. Naturen och de småländska skogarna ligger nära intill, och den mysiga stadskärnan bjuder på underhållning och shopping av hög kvalitet.

Känns Växjö som en lockande stad för dig och din framtid? Är det här du vill söka ditt nya jobb? Då ska du surfa in på den nya portalen för arbetssökande i Växjö där mängder av lediga jobb publiceras varje dag. På Ledigajobbiväxjö.se har man sammanställt en rad möjligheter från alla olika branscher som passar olika typer av människor. Använd sökfältet för att hitta attraktiva lediga jobb som kan innebära ditt nästa steg i karriären.