Nu finns en ny jobbsökarsajt för Stockholm

Pressmeddelande   •   Apr 08, 2019 09:05 CEST

Är du sugen på en ny karriär, att byta företag eller att kanske skaffa ditt allra första riktiga jobb? Som Sveriges huvudstad har Stockholm en hel del att erbjuda på arbetsmarknaden för både erfarna och nyblivna arbetstagare, som söker utmaningar och möjligheter. I Stockholm finns alla typer av jobb inom media, kultur, politik, försäljning, ekonomi, service och andra möjliga karriärsbanor. Stockholm är dessutom en av Sveriges riktiga storstäder med ett brett utbud av faciliteter, nöjen, goda kommunikationer och olika stadsdelar där var och en har sin egen charm. Staden är också känd som en av världens vackraste med de många öarna, vattnet och broarna. Vill du fly storstaden kan du alltid besöka skärgården där tempot är radikalt annorlunda jämfört med i innerstan. Stockholm har något för alla typer av människor.

Förutom att man kan jobba för något av de många privata företagen som valt att etablera sig i eller runt om staden har också kommunen och staten många arbetstillfällen av olika typ. Stockholms stad anställer allt från lärare och administratörer till snickare och vaktmästare inom olika institutioner. På den nya sajten Ledigajobb-Stockholm.se hittar du alla olika typer av jobb, från vitt skilda branscher med krav på olika förkunskaper. Du kan sortera annonserna efter jobbtitel eller på de företag som du är sugen på att jobba för. Här publiceras nya arbetsannonser dagligen så att du inte går miste om några chanser till ett nytt jobb!