Skaffa jobb i Kramfors enklare med en smartare söktjänst

Pressmeddelande   •   Jun 12, 2019 10:49 CEST

Kramfors kanske inte ligger högst på listan över möjliga platser för ditt nästa jobb, men om du bor i Ångermanland känner du säkert redan till vad denna mindre stad har att erbjuda. Historiskt sett har Kramfors varit känt för sina sågverk, och visst finns denna industri fortfarande kvar. Ett av Sveriges största företag, SCA, har tusentals anställda på olika orter i Sverige, även i Kramfors Kommun. Staden hade länge problem med avfolkningstendenser, men under det senaste decenniet har mycket hänt för att göra Kramfors attraktivt för alla typer av människor. Shopping, restauranger och andra delar av nöjesutbudet har förbättrats betydligt vilket också gjort att Kramfors expanderat. Staden lockar också turister då man är granne med Höga Kusten – Sveriges kanske vackraste naturområde.

Även om Kramfors är litet finns här möjligheter att hitta jobb för både erfarna yrkesarbetare och de som just ska ta sig in på arbetsmarknaden. På LedigajobbKramfors.se hittar du alla typer av jobb från hela kommunen på ett och samma ställe. Där kan du söka efter de senaste jobben, olika yrkeskategorier eller företag som du tycker verkar spännande. De senaste annonserna publiceras längst upp och sajten uppdateras såklart dagligen så att du alltid kan hålla koll på vad som är aktuellt just nu.