Skaffa nytt jobb i Haninge med hjälp av en bättre arbetssökarportal

Pressmeddelande   •   Jun 06, 2019 13:31 CEST

Gillar du Haninges skärgårdsläge? Att det är nära till storstaden men ändå lugnt och rofyllt? Kanske är det de lägre levnadskostnaderna som lockar dig till Haninge? Oavsett vilka anledningar du har är den här kommunen en bra plats för den som vill ta steget ut i arbetslivet eller kanske kliva upp till nästa nivå i karriären. Eftersom Haninge Kommun är en del av Storstockholm finns här goda kommunikationer och ett brett utbud av nöjen, shopping, mat och underhållning på mindre än en halvtimmes avstånd. Haninge i sig är ett naturskönt område med tusentals öar, kobbar och skär, samt ett stort naturreservat med vandringsleder genom orörd vildmark. Här får du alltså det bästa av två världar!

Näringslivet i Haninge Kommun är präglat av livsmedelsindustrin, där Dagab anställer många hundra, samt den offentliga verksamheten som har nära 5000 anställda. Totalt hittar du runt 7500 privata företag att arbeta för i Haninge. LedigajobbiHaninge.se är en helt ny portal för arbetssökande intresserade av kommunen, och där är alla lediga tjänster samlade på samma ställe. På denna sajt kan du hitta drömjobbet, sommarjobbet eller den där chansen att skaffa värdefulla erfarenheter hos ett attraktivt företag i Haninge. Sidan uppdateras regelbundet så att du inte missar en chans som passar just dig!