Sök efter ditt nya jobb i Göteborg

Pressmeddelande   •   Jul 25, 2017 06:41 CEST

Som Sveriges andra största stad är Göteborg i ständig förändring och utveckling. På senare år har kommunen satsat på att göra Göteborg till en attraktivare stad för både affärer och turism, och även om arbetarstämpeln till viss del sitter kvar har mycket hänt i staden. Restauranger, hotell, events och festivaler lockar både nya företag och arbetssökande till staden, och visst finns det arbetstillfällen att ta del av. Göteborgs Universitet är en av de mest betydande arbetsplatserna med både Handelshögskolan, Musikhögskolan och Konsthögskolan som bidrar till utvecklingen av staden. Chalmers med sina olika campus runt om i Göteborg lockar också många företag inom IT, kommunikation och e-handel att etablera sig där. Jollyroom är ett av många nystartade onlineföretag som har huvudkontoret i Göteborg.

Vill du veta mer om vilka lediga jobb som just nu finns i Göteborg? Surfa in på nylanserade Ledigajobbigoteborg.se och sök efter de positioner som kan passa dig. Sidan uppdateras kontinuerligt för att du ska kunna hitta ditt nya jobb snabbt! Byt karriär eller hitta ditt första jobb online med denna smidiga jobbportal där alla branscher och positioner är samlade på ett och samma ställe.