Sök jobb i Boden enklare med en ny arbetssökarportal

Pressmeddelande   •   Jun 18, 2019 13:19 CEST

Boden ligger långt upp i Sverige och är mest känd som garnisonsstad. Många svenskar har gjort lumpen där uppe genom decennierna, vilket har satt sin prägel på kultur- och nöjesutbudet. Länge var Boden Sveriges café-tätaste stad, men idag är det andra affärsverksamheter som märks i staden. Bodens Kommun har ambitiösa projekt för att stötta och ge råd till företagare och privatpersoner som vill starta upp verksamheter i kommunen, och här finns många nätverk och samarbeten vilka företagarna kan använda sig av. Boden Business Park är en av knutpunkterna för dessa nätverk där man hyr ut kontorsplatser och coworking-utrymmen för många olika typer av företag. Här finns en stark tillväxt av digitala företag, spelutveckling och e-handel bland annat.

Vill du hitta lediga jobb i Boden? Då ska du surfa in på den nya portalen som just lanserats för dig som är arbetssökande i kommunen. På LedigajobbBoden.se har man samlat alla typer av jobb från olika arbetsgivare, listade med de senaste annonserna längst upp. Filtrera sökningen med hjälp av taggarna, och hitta snabbt tjänster som kan passa dig. Med hjälp av denna sajt kommer du vara först i kön när drömjobbet är ledigt i Boden!