Sök jobb i Hallsberg enklare med en bättre portal för arbetssökande

Pressmeddelande   •   Jun 21, 2019 11:03 CEST

Hallsberg ligger ungefär precis mitt i landet mellan Stockholm och Göteborg och har under århundradena mest gjort sig känt för att vara en knutpunkt mellan de tu. Hallsberg var ursprungligen ett stationssamhälle och är fortfarande en viktig plats för järnvägar och logistik. Samtidigt ligger naturen och några av Sverige större städer på ett strategiskt avstånd vilket gör lilla Hallsberg till en viktig kugge i regionens näringsliv. På orten finns flera stora företag som anställer tusentals av invånarna i Hallsberg, som Post Nord, Volvo och Ahlsell Logistikcentrum.

Söker du nytt jobb i Hallsberg? Nu finns det nämligen en alldeles ny portal för arbetssökande i kommunen, som gör det enkelt att snabbt hitta och söka jobben online. På LedigajobbHallsberg.se har man samlat alla platsannonser från samtliga arbetsgivare i regionen, och sajten uppdateras regelbundet med de senaste överst. Där kan du skrolla dig ned, klicka på det som känns intressant och sedan söka jobben direkt online utan vidare krångel. Oavsett vilken bransch du vill jobba i hittar du aktuella annonser på denna sajt, så fort de publiceras. Här kommer du först i kön till ditt nya jobb i Hallsberg!