Sök jobb i Halmstad

Pressmeddelande   •   Aug 09, 2017 06:29 CEST

Tillhör du en av de som ofta besöker Halmstad under sommaren och känner att du hade velat stanna lite längre? Varför inte? Halmstad är en populär sommarstad, men också mycket mer än så. Staden har en stark tillväxt och blir hela tiden mer och mer spännande att bo i, året om. Den långa traditionen av både privata företagare och en stark kommunal sektor gör att du kan välja vilken typ av karriär du vill ha.

Halmstad garnison bjuder på många spännande yrkesutmaningar för både civilanställda och värnpliktiga. Garnisonen inkluderar Luftvärnsregementet, Militärhögskolan, den tekniska högskolan och Hallandsgruppen som för tillfället sysselsätter runt 1000 personer. Vill du undervisa eller jobba med andra administrativa sysslor är Halmstad högskola en tvärvetenskaplig högskola som erbjuder unika arbetsmöjligheter i en innovativ miljö. Där kan man inte bara jobba med lärande och forskning utan och med driften och skötseln av skolan. Vill du veta mer om jobbmöjligheter i Halmstad? Då ska du surfa in på nylanserade LedigajobbiHalmstad.se där alla lediga tjänster från alla företag är listade. Du hittar jobb från både offentlig och privat sektor på ett och samma ställe så att du kan välja vad som passar dig!