Sök jobb i Landskrona via en ny portal för arbetssökande

Pressmeddelande   •   Jun 05, 2019 12:05 CEST

Landskrona är en charmig tätort i Skåne, belägen precis vid Öresund med en lång och intressant historia. Här finns många charmiga kvarter och hus som stått i hundratals år, samtidigt som närheten till vattnet och den starka hamnkulturen sätter en speciell prägel på staden. Landskrona har goda kommunikationer med kringliggande städer, men växer också snabbt i nuläget. Slottet i Landskrona är stadens stora sevärdhet men det gamla vattentornet vid St Olavs sjö är också ett kännetecken. Staden är en del av den expansiva regionen Greater Copenhagen som är ett samarbete över sundet vilket inkluderar de drygt 4 miljoner invånarna i området. Tillsammans har städerna bestämt att främja företagsklimatet vilket bidragit till en stark tillväxt under senare år. Ännu är Landskrona Stad den största arbetsgivaren tillsammans med intressanta företag som Ohlssons, Trioplast och Oatley.

Är du nyfiken på vilka arbetstillfällen som finns i Landskrona i nuläget? Då ska du besöka den nya, smarta tjänsten för arbetssökande i staden. På LedigajobbiLandskrona.se hittar du alla lediga jobb från stadens alla arbetsgivare, sorterade med de senaste annonserna först. Surfa in regelbundet och ta en titt så att du inte missar några chanser att hitta ditt nästa jobb i Landskrona!