Sök jobb i Nacka via en smartare arbetssökarportal

Pressmeddelande   •   Jun 05, 2019 09:57 CEST

Nacka är en del av Storstockholm och staden kan ibland vara lite svårt att definiera. Nacka kommun har drygt 100 000 invånare, men bara drygt en tredjedel av dessa bor i området som begränsas till Sicklaön, vilket kan sägas vara större Nacka. Att vara en del av Stockholm ger dock närhet till allt som huvudstaden har att erbjuda, även om bostadspriserna och det lokala utbudet av nöjen, mat och shopping håller lägre priser än innerstaden. Det kan därför vara en smart kompromiss att slå sig ned i Nacka. Här finns också många möjligheter till att bygga en karriär då företag i Nacka har den högsta lönsamheten i Sverige! Stora arbetsgivare inkluderar Atlas Copco, Saltsjökvarn och Nacka Kommun som ständigt har nya projekt på gång.

Om du vill se vilka tjänster som finns tillgängliga i Nacka just nu ska du surfa in på den nya, smarta jobbsökarportalen. På LedigajobbiNacka.se listas alla typer av jobb från stadens alla arbetsgivare, och du kan söka intressanta jobb direkt därifrån. Klicka på en position som passar dig, eller ett företag som intresserar dig för att se alla arbetstillfällen som matchar. Sajten uppdateras dagligen så gör regelbundna besök för att ständigt hitta de senaste möjligheterna för dig!