Sök jobb i Vara via en bättre portal för arbetssökande

Pressmeddelande   •   Jun 21, 2019 14:12 CEST

Västergötland har varit skådeplats för många historiska händelser, och Vara ligger mitt i landskapet mellan Vänern och Vättern. Vara Kommun är en relativt liten enhet, och staden i sig rymmer knappt 5000 invånare. Trots detta finns här ett levande föreningsliv, flera kulturminnen och ett litet pittoreskt centrum för de som i första hand söker lugn och trygghet. Här finns också goda kommunikationer till de större städerna runt om, då motorvägen E20 passerar staden. Ett av Volvos dotterbolag är beläget i Vara, Volvo Penta, som anställer hundratals av Varas invånare.

Är du intresserad av vad det finns att sysselsätta sig med i Vara för tillfället? Då ska du surfa direkt in på den nya portalen för arbetssökande i kommunen, LedigajobbVara.se, där du hittar alla platsannonser från regionens arbetsgivare. De senaste jobben publiceras överst, och sedan sorteras de efter datum i fallande ordning. Du kan också söka på ett specifikt företag eller på en yrkeskategori som passar dig för att direkt se de jobb du är intresserad av. Besök sajten regelbundet så att du inte missar några chanser när nästa jobb som passar dig blir tillgängligt i just Vara.