Sök nytt jobb i Danderyd enklare med en smartare sökportal

Pressmeddelande   •   Jun 20, 2019 13:41 CEST

Danderyds Kommun är en del av Storstockholm där Djursholm är centralort. I öster har man vattendrag som Östersjön, och de båda fjärdarna Stora och Lilla Värtan. Härifrån är det lätt att ta sig in till innerstan med både buss, tåg och bil. Kanske är Danderyd mest känt som en villakommun med några av Sveriges dyraste adresser, men samtidigt är utbildnings- och sysselsättningsnivån också bland de högsta i landet här. Det innebär att du har möjligheter att hitta ett bra jobb om du är sugen på en utmaning och ett steg uppåt i karriären. Danderyd har ett starkt företagsklimat men Danderyd Kommun är också en av de största arbetsgivarna med många arbetstillfällen inom olika branscher.

För att få en överblick och eventuellt söka jobb i Danderyd behöver du bara besöka en enda sajt online. På LedigajobbDanderyd.se har man nämligen samlat alla platsannonser från samtliga arbetsgivare på ett och samma ställe. Där kan du filtrera resultatet efter en yrkeskategori som passar dig, eller söka på ett företag som du är intresserad av att jobba för. Du hittar snabbt de senast tillgängliga tjänsterna och kan alltid hålla dig uppdaterad kring vad som är ledigt just nu.