Sök nytt jobb i Katrineholm via en smartare arbetssökarportal

Pressmeddelande   •   Jun 12, 2019 11:53 CEST

Katrineholm är en relativt ung stad och anlades i princip efter att stambanan attraherat människor till platsen. Staden är fortfarande känd som en knutpunkt för tågtrafiken mellan Stockholm, Malmö och Göteborg, och som boende i Katrineholm har man framför allt nära till Norrköping. Stadens pittoreska arkitektur har anor från förra sekelskiftet, men här finns också trygga villakvarter för familjer av olika storlekar. Kommunens näringsliv har präglats av järnvägen samt verkstadsindustri, med många företag som överlevt sedan staden först etablerades. I nuläget erbjuder Katrineholms Kommun över 100 olika typer av yrkeskategorier till 3000 anställda.

Vill du bli en av de som bor och jobbar i Katrineholm? Eller vill du bara skapa dig en överblick av vilka jobb som kan finnas tillgängligt i denna kommun? Då ska du surfa in på LedigajobbKatrineholm.se som är en helt ny portal för den som söker arbete i just Katrineholm. Där har man samlat alla platsannonser från olika arbetsgivare på ett enda ställe. Detta gör det enkelt att hitta olika typer av jobb för alla typer av människor. Finns det ingenting som passar dig i stunden ska du kika in igen om ett par dagar och se vad som erbjuds. Sajten uppdateras regelbundet så du alltid kan hitta de senaste möjligheterna i Katrineholm.