Söka nytt jobb i Västerås

Pressmeddelande   •   Aug 03, 2017 06:07 CEST

Den gamla handelsstaden Västerås har med sin långa tradition av entreprenörskap och innovation verkligen markerat sin plats på världskartan med världskända företag som H&M och ASEA vilka grundades där. Idag är Västerås fortfarande en av Sveriges största städer med god tillväxt, en stor hamn för import och export, Mälardalens högskola och storfabriken ABB som har sitt svenska huvudkontor i Västerås. Tillsammans erbjuder dessa arbetsgivare olika spännande yrkesroller för västeråsarna, framför allt inom verkstadsindustri och teknik. Vill du hitta ett nytt jobb i staden eller funderar du på att flytta till Mälarens norra strand och vill se vad staden har att erbjuda? Behöver du snabbt och lätt hitta alla lediga tjänster från alla olika företag i staden?

Då ska du surfa in på nya LedigajobbiVasteras.se där du hittar alla platsannonser från alla olika arbetsgivare på ett och samma ställe. Du söker enkelt lätt på positioner som du är intresserad av och hittar sedan aktuella lediga tjänster. Finns det inga annonser som passar dig för tillfället gör du bäst i att komma tillbaka då sidan uppdateras kontinuerligt. Sök ditt nästa jobb i Västerås på ett enklare sätt och bli en del av en företagarkultur i en av Sveriges bästa industristäder.