MOHV flyttar in i Nacka

Mäklarföretaget MOHV flyttar in i Nacka.

Det är de två väletablerade Nackamäklarna Johan Sörman och Sandra Enåsen Due-Pedersen som tillsammans startar upp MOHV Nacka.

- Det känns riktigt kul att etablera MOHV i Nacka och erbjuda en modern och nytänkande mäklartjänst. Vi är ett riktigt starkt team som med glädje och stora ambitioner kommer att driva MOHV framåt, säger Johan Sörman, Franchisetagare på MOHV Nacka.

Sandra Enåsen Due-Pedersen, som enligt Hittamäklares statistik var den mäklare som sålde allra flest bostäder i Nacka under 2016, går in som Partner i MOHV Nacka.

- Efter många år som mäklare i Nacka ser jag fram emot att ta nästa steg i karriären tillsammans med MOHV, otroligt spännande att fortsätta mäkla i Nacka men nu med vårt egna kontor och team!

JOHAN SÖRMAN

REG.FASTIGHETSMÄKLARE / FRANCHISETAGARE I NACKA