​MOHV satsar vidare och rekryterar försäljningschef

Mäklarföretaget MOHV satsar vidare på att utveckla organisationen och öka tillväxten ytterligare och som ett led i detta rekryterar man nu en försäljningschef.

Sommaren inleds med en stark rekrytering till en helt nytillsatt tjänst i organisationen. Jonas Petersson, som har gedigen branschkunskap och lång erfarenhet inom försäljning och ledarskap, blir försäljningschef på MOHV. Han har tidigare varit regionchef på Fastighetsbyrån i drygt 10 år, varit försäljningschef på Hemnet och nu senast varit franchisetagare. Jonas tillträder sin tjänst i mitten av augusti.

- Det är mycket glädjande att kunna välkomna Jonas som försäljningschef på MOHV, säger Magnus Miramadi, VD på MOHV. Med Jonas grymma erfarenhet och kompetens kommer vi fortsätta skapa möjligheter och förutsättningar för branschens anställda mäklare att ta klivet till att bli partner eller franchisetagare i vårt unika koncept. Jonas kommer att vara en nyckelperson i organisationen gällande försäljning och tillväxt, såväl på befintliga kontor som att etablera nya. Magi känner vi, avslutar Magnus Miramadi.

- Det känns verkligen jättekul och spännande att kliva in som försäljningschef på MOHV, säger Jonas Petersson. Jag har följt företaget på nära håll ända sedan starten i Malmö 2012 och har hela tiden tyckt att MOHVs koncept, där drivna mäklare får chansen att öppna kontor som MOHV finansierar, är mycket spännande och nytänkande. Det har hänt väldigt mycket i branschen på kort tid och jag har imponerats av MOHVs snabbhet att anpassa och utveckla sitt erbjudande. Jag ser väldigt mycket fram emot att bli en del av MOHV-gänget och jobba med kedjans försäljning och tillväxt framåt. Inte minst ser jag fram emot att vi tillsammans ska ta oss an många roliga utmaningar och att driva utvecklingen framåt i branschen, avslutar Jonas Petersson.

För mer information, kontakta:

Magnus Miramadi, VD

magnus.miramadi@MOHV.se