​MOHV Umeå etablerar sig i Hemavan

Vid årsskiftet öppnade MOHV Umeå ytterligare ett mäklarkontor, denna gång i Hemavan för att komma ännu närmare den växande kundgruppen som vill köpa och sälja bostäder i fjällen.

MOHV Umeå har nu etablerat sig i Hemavan/Tärnaby och kontoret som finns i Hemavan är precis nyöppnat. Försäljningen har redan kommit igång ordentligt med bland annat ett nyproduktionsprojekt och på MOHV ser man fram emot att vara den lokala mäklaren på orten.

Området Hemavan/Tärnaby är en ort som växer och vi på MOHV Umeå vill vara en del av den tillväxten, säger Charlotte Forsberg, Franchisetagare på MOHV Umeå. Vi ser en stor potential och en ökad efterfrågan bland kunderna att ha en lokal mäklare på plats. Vi vill kunna tillgodose kunders behov på ett ännu bättre sätt, vilket är möjligt när vi nu verkar på orten, avslutar Charlotte Forsberg.

Det är så roligt att äntligen vara på plats, säger Johanna Andersson, Registrerad Fastighetsmäklare på MOHV Umeå. Jag har tidigare varit bosatt i Hemavan och känner därför området utan och innan. Jag känner starkt för Hemavan/Tärnaby och ser fram emot att finnas tillgänglig för kunderna och erbjuda MOHVs mäklartjänst, avslutar Johanna.

Charlotte Forsberg, Reg. Fastighetsmäklare & Franchisetagare MOHV Umeå

charlotte.forsberg@MOHV.se