Norrtäljes toppmäklare öppnar MOHV-kontor

Mäklarföretaget MOHV öppnar kontor i Norrtälje. Franchisetagarna till kontoret är två av Norrtäljes absoluta toppsäljare, Matilda Tengheden och Linus Thor.

MOHV fortsätter att växa och etablerar sitt 17:e kontor, nu i Norrtälje och det är toppmäklarna Matilda Tengheden och Linus Thor som kliver in som franchisetagare för kontoret. Med stor lokal kännedom om kommunen, i kombination med stor entusiasm att vilja tillgodose kunderna den bästa mäklartjänsten, kommer de nu satsa på att erövra Norrtäljes bostadsmarknad under lila MOHV-flagg.

– Både jag och Linus tycker att det ska bli väldigt roligt och spännande att få starta upp ett eget kontor, säger Matilda Tengheden, en av franchisetagarna på MOHV Norrtälje. Det känns helt rätt att bygga upp MOHV här i Norrtälje och det ska bli så kul att presentera ett fräscht och nytänkande koncept som sticker ut, avslutar Matilda Tengheden.

– Branschen har ju en oroande hög personalomsättning och vår ambition är att skapa en arbetsplats där man som anställd kan prestera bra samtidigt som man mår bra och får ihop privatlivet, säger Linus Thor, en av franchisetagarna på MOHV Norrtälje. Högt i tak och en trivsam arbetsmiljö är fokus och vi är helt övertygade om att detta är möjligt med bra ledning och support, avslutar Linus Thor.

MOHV Norrtälje flyttar in mitt i hjärtat av Norrtälje, på Stora Brogatan 8. Kontoret ska invigas i början av nästa år och då är alla kunder välkomna att hälsa på.

Matilda Tengheden

Reg. Fastighetsmäklare & Delägare i MOHV Norrtälje