ÅRETS SOMMARKONSERT!

Vicky von der Lancken och 2Entertain presenterar stolt årets nöjesupplevelse – Diggiloo – en sommarkonsert där publiken, under ledning av Lasse Holm, bjuds på en kavalkad av schlagerhits, countrylåtar och svenska favoriter framförda av några av våra mest folkkära artister. ”Diggiloo” äger rum på Båstad Centercourt 18-20 juli. För första gången någonsin är Lill-Babs, Siw Malmkvist, Ann-Louise Hansson, Kikki Danielsson, Elisabeth Andreassen och Lotta Engberg samlade på en och samma scen! Tillsammans med skönsjungande Sanna Nielsen och årets Melodifestivalvinnare - Fame (Magnus Bäcklund och Jessica Andersson) och en 8-mannaorkester bjuds publiken på årets sommarupplevelse. ”Semestercharmören” Stefan Odelberg från SVT:s programsuccé ser till att det inte bara blir musik och sång utan även humor och magi. Tillsammans har artisterna i ”Diggiloo” en helt oslagbar repertoar och under tre timmar kommer publiken att få följa med på en magisk musikalisk resa, där Lasse Holm agerar reseledare. Det blir underhållning av bästa märke, framförd av några av våra absolut populäraste svenska artister. ”Diggiloo” spelas på Båstad Centercourt i Båstad den 18-20 juli. Showen produceras av Vicky von der Lancken och 2Entertain. Presskontakt: Annika Johnsén, 2Entertain, på 031-333 16 96, 0703-286 912 eller annika.johnsen@2entertain.com