LEDIN SHOWTIME- EXTRAFÖRESTÄLLNINGAR SLÄPPS!

Pressmeddelande   •   Okt 10, 2012 14:29 CEST

På grund av publiktrycket släpper vi nu 8 stycken extraföreställningar.  De nya datumen är 27-29 december samt 3-5 januari. Biljetterna släpps till försäljning i morgon torsdagen den 11 oktober  klockan 09,00. Succéshowen spelar just nu för nästintill utsålda hus på Cirkus i Stockholm. I dagsläget har vi endast bra platser kvar på torsdagar.

Nya spelperioden är torsdagar – lördagar tom den 5 januari på Cirkus i Stockholm.

Succéshowen har fått fantastiskt mottagande från både press och publik-  över 180 000 har hitintills köpt biljetter till föreställningen i Göteborg och Stockholm.

Han är en av landets mesta hitmakare och har släppt över 30 album. I år firar han fyrtioårsjubileum som artist, under dessa fyra decennier har han sålt 2,7 miljoner skivor och haft mängder med listettor. Han har hunnit med att ge närmare 2000 konserter och setts av 2,5 miljoner människor.

Han skapade Rocktåget, han har turnerat världen runt med Abba, medverkat i ANC-galan och vunnit Melodifestivalen. Med sin första krogshow någonsin har han lagt Göteborg, och snart Stockholm, för sina fötter.

Upplev en på alla sätt storslagen och nyskapande föreställning med Sveriges folkkäre pop- och rockkung. Välkommen till en energifylld och festlig helkväll på Cirkus. Sommaren är kort men i höst är han din... och han kommer göra allt för att göra dig lycklig!

Föreställningen produceras av 2Entertain, Vicky Nöjesproduktion
och Live Nation.

Pressbilder finna att ladda ner på www.tomasledin.com
Pressansvarig: Magnus Stråberg 0705-166090

2Entertain initierar, producerar, marknadsför och säljer underhållning med hög kvalité till en bred publik på olika mötesplatser sedan  starten 1987. Visionen är ständig utveckling av show & business. 2Entertain är delägare i Osloteatern Chat Noir, Stockholmsteatrarna Oscarsteatern, Intiman och China Teatern. 2Entertain driver också Lisebergsteatern i Göteborg och Vallarnas friluftsteater i Falkenberg. 2Entertain, med kontor i Stockholm, Göteborg, Oslo och Falkenberg, är en del av 2E Group.

2E Group, Nordens ledande upplevelsekoncern, skapar  upplevelser och möten för en bred publik. I koncernen ingår 2Entertain, Hansen Event & Conference samt Wallmans Nöjen. 2E Group AB (publ) med kontor i Stockholm, Göteborg, Oslo, Malmö, Växjö och Falkenberg är listat på First North med Remium som Certified Adviser

Kommentarer (0)